FAN!

Är det så jävla svårt att dra iväg ett sms eller? Och nej, inte för att jag vill kolla dig utan för att det kanske är så man gör i ett förhållade? Ska jag bara sitta hemma hos dig och vänta på att du kanske hör av dig eller kanske frågar vad jag gör, eller bara det att du KANKSE ens bryr dig? Det är inte så svårt att skriva :Ehj, stannar kvar och ta några öl efter träningen så att du vet.
Det kan omäjligt vara svårt?
OCh sen, hur kul är det att supa två-tre dagars varenda jävla helg? visst, du vill inte vara med mig på helg kvällarna för du har ju vart med mig på alla vardagkvällar men man behöver fan inte supa varenda jävla helg...
men , det kanske bara är jag som är dum i huvudet?

Kommentarer
Postat av: elinor

gå ifrån honom. sätt alltid dig själv först.

2010-06-17 @ 12:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0