Glad Ronja

I dag är en bra dag :) Jag vaknade vid halv nio, strax efter nio gick jag upp, satte mig vid datorn och gjorde en kurs ang. willys. Den var intressant men jätte tråkig! Och eftersom jag sitter vid datorn är jag hemma hos min honey bunny Andreas. JAg ska städa lite om jag är snäll och sen hämta Stenis hos mamma. Sen blir det gymmet och efter det promenad med stene igen och sen måste jag till Ramnäs och innebandy träningen för att hämta pengarna för godiset som vi sålt.  Ganska lugn dag, skönt!

Jag var hos Karlströms igår och träffade Lina :) Hon och mille firade mig igår, jag fick en jätte fin tavla med en jättegamma bild på oss, vi var så söta, vad har hänt? ;) j'ätte kul med många skratt och kort.
Också ett stort Grattis till Lars :D

Nej. Nu måste jag sätta lite fart om jag ska hinna med allt :)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad kul att du tyckte om tavlan! jag har hittat många bilder som jag själv vill ha framkallade ni på oss. Vi VAR ju riktigt söta! vad hände?=)=) Puss!!

2009-04-02 @ 13:00:55
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0