Måndag

Måndag igen. sitter ehmma hos Andreas mor och far, fast just nu är bara Kjell och Susanne hemma. Jeanette och Sofie har ju åkt till halmstad.. jag vill också :(
ska strax gå till mamma och rolle för att lägga om stenes bandage för mamma kunde inte så bra. sen ska jag städa i min lägenhet och sen kommer förhoppningsvis matilda med bil i kväll så vi kan åka till IKEA och köpa min byrå jag vill ha så jag kanske får ordning på mina kläder.. kanske ;) Nej, men så jag inte behöver ha handukar och sängkläder i en kartong på golvet kanske, och så villjag låna en bossmaskin av andreas så jag får upp min hatt hylla och så ska jag skruva ihop mitt nya säng bord :) Plus att jag ska hinna gymma också.. det blir nog bra :)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0