10 saker jag hatar just nu.

Jag hatar...

1. Att stene har gjort illa sig och att jag får sköta allt med honom och hemma för min lillebror kan integöra någonting för han är tydligen handlingsförlamad.

2.Att Andreas jobbar så sena tider i stockholm. Så tråkigt när han kommer hem och är as tött. Han kommer hem, spelar fotboll eller golfar och går och lägger sig om han ens kommer hem så tidigt att han hinner med det. Jag är och kommer alltid vara livrädd när han jobbar i sthlm och jobbar sent. Rädd för att han ska bli trött på mig. På oss.

3. Att mamma och Rolle är i Turkiet, jag vill cokså!

4. Att Mille, Peter och Fabian är i Cypern, jag vill också!

5 Att lina och Lars är i Grekland, Jag vill också!

6. Min stora feta mage.

7. Att jag inte får ova i min egen säng.

8. Att behöva vara rädd för att jag inte kommer bli något, att jag inte kommer lyckas i mitt liv.

9. Att det är så långt från mamma till gymmet. Om jag hade vart hemma hade jag varit där nu.

10. Att jag är rädd för att gråta. 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du kan ju stryka 5:an för jag är ju hemma nu! Många flaskor med hem från taxfreen, du får komma över och smaka lite ;)

2009-06-13 @ 19:38:13
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0