Soffa..

Soffan jag hämtade i Sala var snygg men stor! Jag hoppas jag får plats mad sängen! Haha , nej, så stor är den inte men problemet kommer när tv:n ska in. Varfan ska man ha den då?.. Inte så lätt att möblera en liten liten etta.. Får se hur det blir i på lördag. Hoppas jag inte blir allt för seg. Ska ut med Brudarna i morgon kväll. Först förfest med Innebandy girlsen och gammel grannarna och sen bmb med De fyra dårarna :P Hahaha Ska bli as kul att bara få slappna av innan lördagen. Hoppas bara att det är lugnt på jobbet i morgon så man slipper vara helt slutkörd när man kommer till Peggy :)

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Evelina

den var skön =)

2009-02-04 @ 00:43:07
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0