Jag hade en gång en bra rubrik...

I dag har jag jobbat "jhippi" Jag blir så glad av alla "glada" kunder. Är fortfarande på lika pissigt humör som i går. Men i eftermiddags blev det lite bättre en stund när jag var med Mille och Fabian till badhuset. Sen kom jag hem. Jag vet inte om jag är glad eller bara visar upp en fasad. Längst in vill jag nog bara gråta. Gråta för att mitt liv är kaos just nu. Jag vill gråta för lägenheten, för frankrike, för att jag inte vet vad jag vill bli, jag vill gråta för att jag gråter och inte är stark. Vafan. Jag kan väl ta mig i kragen och bara försöka skita i allt och visa upp en glad fasad? Nej, för det går inte för jag är tjej och aldeles för känslosam...
Jag är helt vilsen just nu. Jag vill vara själv men ändå ha sällskap. Jag fattar inte. jag har ju sex familje medlemmar men det känns som om ingen av dom håller standarden just nu. Jag orkar inte med dom. Orkar inte med nån. vill helst ligga på mitt rum och bara drömma mig bort (gråta). Men nej. jag ska fan träna bort tårarna. Tårarna och fettet på min kropp. Allt ska bort. Jag måste bara ta mig i kragen. Visa lite stake. Lite vilja...
Alla säger åt mig att leva nu när jag är ung och singel. Men hur ska jag leva när jag inte vet vad jag vill?
Varför kan jag inte bara bestämma mig för en sak i taget? Och leva för just det, just då? Varför tänker jag frammåt hela tiden? FAN


Over and out

Kommentarer
Postat av: Evelina

Snuttpluttan! Kom upp hit om du inte står ut med nån! love you <3

2009-01-09 @ 13:27:28
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/
Postat av: Evelina

Inte hört av dig på länge! Saknar dig, kommer till Sura när pappa fyller 50! Vi ska även prata med banken då, kanske en flytt till Sura i höst :) PUSS!

2009-01-19 @ 00:44:30
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0