Fredagen den andra januari.

Fredag. Jobb.
Var ute och gick med mor och stenvald i morse innan jobbet. Det var fan svin kallt ute! Synd att jag bara har min röda toppluva.. Den kan jag ju inte ha på mig, så jag får snällt frysa om öronen...
Jag lyckades även förfrysa mig själv i morse, eller mamma förfrös mig. Hon öppnade mitt fönster på vid gavel och där låg jag i underställ, joggingdress och under duntäcket och frös.

Annars har jag jobbat hela dagen. Hata kassan. Jag har så äckligt ont i ryggen nu, och inte fan hjälper det att jag står helva dagen och sitter halva dagen. Plus att det bara mal i mitt huvud. tankarna snurrar just nu väldigt fort. Jag fattar ingenting längre. I går morse känndes allting perfekt. För första gången på två veckor kändes det bra. I dag känns det inte lika bra. Jag vet inte riktigt var vi står längre...

Till Bara Dig.
En morgon, en hel dag.
du, endast du sert mitt sanna jag.
En kväll, en hel natt
du är mitt hjärtas skatt.
Vi måste vårda om vår vänskap
och finna frid i varandra.
Tro på det bästa för oss.
Det är inte nekelt, det är fruktansvärt svårt.
Varför måste livet vara så jävla hårt?

Vi var det då, vi är det nu och vi kommer alltid vara en del av varandra.

P.s Bara så du vet: Jag finns här för dig, när du vill prata,skratta,gråta eller bara göra ingenting. Jag finns här för dig. Glöm inte det snälla.

God natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0