Bajs

Varför ska allt bli helt snurrigt nu för? VARFÖR? Har inte jag lidit tillräkligt den här jävla julen? Vafan har jag gjort? Är det karma? Har jag varit elak mot någon?
Helt snurrig. Jag vill allt lika mycket. Men det går inte.
Varför behandlas jag som en liten flicka? Jag vill bara skrika att jag inte är det! FAN!
Allt blir tillslut bara en grå massa i huvudet som man inte orkar tänka på och då blir ingenting av...
Jag orkar inte med den gråa massan. jag orkar inte tänka längre. Jag ska bli ett itet apatiskt mini barn som man kan ta hand om... För jag kan ju inte ta hand om mig själv för jag är ju så liten...
Fan vad jag gnäller hela tiden ochså.. Men jag ska väl vara glad för det jag har annars blir väl någon annan arg för att jag gnäller över småsaker.
Men de3t här är fan inte småsaker för mig.
Frankrike, Flytta hemifrån. Val.
Det är inte småsaker.
Jag är ingen liten flicka...


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0