ajdå...

hihi, jag skev det förra inlägget i går men det blev inte uppdaterat förrän i dag, ser julite tokigt ut, "fredag andra januari" när det är lördagen den tredje...

Är i alla fall hos frida och runken nu :) vi har spelat settlers och fredrik vann, vilket är bäst för husfridens skull :)
ska hem snart och äta toast med räk stuvning på, gott :)

Tränade i morse, promenad med stene och så löpte jag på badhusets löp band sen kom frida och gjode mig sällskap när jag solade. Hon solade också. Nu är jag bruun :)

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Evelina

vill också sola! Men du vad gjorde du på nyår? :S Puss!

2009-01-03 @ 19:03:22
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/
Postat av: Emily

Tack för kommentaren! känns bra att inte vara ensam, och du är ju inte ensam du heller :) hoppas du mår bra nu i alla fall, kram!

2009-01-04 @ 23:38:47
URL: http://emilyohlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0