Personalfest:D

Sitter det ihopp ens? Personalfest, Personal fest? haha ingen aning men jag ska på en i kväll i alla fall:P Vi från Willys surahammar ska ha svarta/röda kläder och små djävulshorn på oss. Jag har haft panik för jag inte har nån svart klänning men så hel plötsligt i morse öppnade jag min garderob och vad tror ni jag hittade? jo, min svarta klänning :D JIppi^^. Tänk att jag hade glömt bort den.. kanvara för min oreda jag har i garderoben. Jag vägrar nästan byta kläder för att slippa titta in klädmonstret kan ju anfalla och äta up mig. Men nu har jag hittat något att ha på ig i alla fallmen jag skulle hellst vilja ha min a nya jeans och mitt svarta halterneck linne men alla andra ska ha klänning... Hm, svårt val vi får se vad som passar bäst :)

I går lekte jag med LIna :D det var så längesedan vi träffades! Vi gick till MIlle och där vara bara Pelet och Fabian hemma för mille hade fått probölem med bilen på gatan bakom huset där de bor. Typiskt Mille, det är bara hon som råkar ut för sånt! Men vi hade i alla fall en jätte kul kväll med Skippo och massa skit prat :D som förr i tiden ( fast då satt vi på golvet i Evelinas rum på hennes överkast och spelade).

Nej, nu ska jag duscha och bestämma om jag ska locka håret eller platta och så måpste jag bestämma vilka kläder jag ska ha.. Jeans eller klänning..:)

Kommentarer
Postat av: Evelina

just ja på överkastet! "gamla goda tiden"!

2008-11-09 @ 21:13:08
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/
Postat av: Evelina

hur va festen??!

2008-11-11 @ 19:33:39
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej Ronja det var länge sen:) hur är allt?

vad blev det? Klänning eller Jeans? ;)

2008-11-17 @ 21:56:52
URL: http://sannahamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0