inte onsdag för en gångs skull..

Har inte skrivit på as länge men nu behöver jag fan skriva av mig! Hoppades på att kunna få en lugn helg och kanske få min födelsedags present av andreas nästa helg, en weekend på färna spa (observera att jag fyllde år första april!) vi skulle ta det under hösten i stället för han tog grönt kort med sin bror. Nu är det nästan vinter och första snön har fallit har jag varit på nå spa kanske? Vi kommer aldrig kunna åka i väg, det är bara en massa andra saker som dyker upp hela tiden. Tråkigt men sant, varför är vi så upptagna att vi inte ens kan unna oss varandra?

Om dagen när du hör mig tänker jag de vackra ord jag vill säga dig
Om natten när du sover viskar jag dem i ditt öra
Jag viskar bara på natten för jag vill hålla det hemligt
Att jag älskar dig är ingen hemlighet men hur mycket är det ingen som egentligen vet
Jag vill så gärna visa dig min hemlighet, viska orden i ditt öra på dagen
Se dig i ögonen så du förstår att jag menar det
Slå mina armar runt din hals och få min kram besvarad utan en suck.
Kyssa dina läppar och få kyssen besvarad trots att jag stör dig vid datorn eller framför TV:n
Det är bara det att du inget vet hur jag känner, för jag är feg
För feg för att förklara, för feg för att viska orden om dagen
De ord jag bara vågar viska till dig på natten när du sover...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0