dålig

just nu känner jag mig så fruktansvärt dålig. På allt. Jag kan inte laga mat, jag städar aldrig, tvättar väldigt sällan och jag är en disträ slarv maja. fan. Varför är jag inge bra på någonting för? jag fattar aldrig någonting, duger inte till något, jag kan ju inte ens tapetsera eller måla för jag är ju tydligen tjej. Så vafan gör man då`? när man är tjock, eller har i allafall lite kärlekshandag man vill bli av med och är totalt oduglig på allt som har med hemmet att göra?Det här är inget självömkande utan bara ett konstaterande.
Men ibland skulle det inte skada amed lite berömm när jag står vid spisen, eller städat och gjort allt som jag hatar och är dålig på. Jag kommer aldrig bli en bra hemma fru. så är det bara.

Och föresten vattnar jag aldrig blommorna.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är ju skitbra på matlagning! Älskar dig gumman min!!!!!

2008-11-06 @ 23:38:06
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/
Postat av: Madelene

Dansgolvet darling, dansgolvet! Det är dags för dom moderna kvinnorna att ta plats haha ;)

2008-11-07 @ 10:59:19
Postat av: Freudet

Gullig du är! <3 Du är ju hur duktig som helst, jag beundrar dig verkligen! hur du planerar, lagar mat och tvättar =) Och du tar verkligen för dig och gör det du vill! Det känns liksom som att du inte bryr dig om någon "trycker ner" dig utan du kör ditt eget race, gogo! Det känns som att ingen kan stoppa dig, powerkvinna! :D men lite uppskattning och beröm skadar ju aldrig.. så sant så! Men som Madde sa, vi är de moderna kvinnorna och vi behärskar dansgolvet bäst! sådetså! pussss!

2008-11-11 @ 00:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0