Why?

Jaha.. planer som går i kras.. typ. Hade planerat värsta myskvällen.. laga mat tillsammans kanske dricka lita vin bara prata lite allmän, kanske i sängen som vi gjorde en gång för längesedan. Åka ner och hyra en film och köpa lite godis. Så hade jag tänkt men så blev det inte. Tur att jag förberede mig redan i morse på att det förmodligen inte skulle gå. Men jag trodde att du ville, att du kanske hade saknat lite grann att bara vara med mig och mysa med mig? Det kanske var för mycket av det förut? Jag såg fram emot i kväll...det gjorde jag. Men jag vill inte hindra  dig från någonting, för jag vet att du inte skulle hindra mig, det gör jag så bra själv. Det var bara det att jag såg fram emot det.

Pratade med madde en och en halv timme i telefon i kväll, den bruden är för king. Så är det bara.



Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Tråkigt när det inte blir som man tänkt sig.. :( Hoppas din lördag blir bättre då ! :)

2008-03-08 @ 01:45:41
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Evelina

Trist att det inte blev som du ville gumman! Du får komma upp till mig och mysa!!! :) Kraaaamar!

2008-03-09 @ 12:48:58
URL: http://evelinalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0