Påsk lov :)

Skönt med Påsklov! Iofs ska jag plugga och jobba hela lovet men jag slipper ju i alla fall vara i skolan . Har inte gjort mycket i dag, mest kollat film och tv och varit lite hundvakt :) Det funker i alla fall en dag. I morgon ska jag jobba, plugga, ta hand m tvätten och rensa i min garderob :P, haha det ska bli kul.. Kommer knappt i håg hur den kan se ut när den är städad...

Har börjat måla två hyllor som jag ska sätta upp i Köket, vita, jag hoppas ett det blir bra :), Får se om jag lyckas få upp som själv, annars får Andreas hjälpa till. Äh, han måste i alla fall mäta för det är jag oduglig på, hur jag än gör blir det inte likadant som det andra...Helt kass. Ni ska bara se mina gardin mojänger som man hänger det där bandet i.. helt sneda (och det efter att jag flyttat en krok säkert 5 centimeter så ni kan ju bara gissa hur det såg ut innan).

Det har varit en bra påsk helg med mat, godis och jobb. Men nu ska jag gå och fjäska lite för min pojkvän så kanske han masserar mig lite ;) (man kan ju alltid hoppas) ^^,

love <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

åh, rensa garderoben! Säg till om du ska kasta nått, jag är spekulant vettu! ;) Haft en bra påsk? Synd att vi inte kunde ses, men det blir fler tillfällen! puss och kram!

2008-03-26 @ 01:02:14
URL: http://evelinalinnea.blogg.se
Postat av: Evelina

uppdatering? :)

2008-04-13 @ 00:52:49
URL: http://evelinalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0