Första dagen...

I morse åkte han till varmare delar av världen. halv fem, jag har inte sovit sedan dess. Kunde helt enkelt inte. Hans fel alltihoppa ;) hehe.
Så nu ska jag sova helt själv i lägenheten för första gången, förut har han alltid kommit hem.  Lite läskigt är det, men jag är en modig flicka! så det så! Ska inte tänka på det nu iaf...

I morgon ska jag och  Mille simma, men jag ska fråga henne om vi kan ta med Alexander så då blir det väl inte så mycket simma av :) men han är så söt! Hon säger nog inte nej :)

Jag måste ladda upp mina eftermiddagar med massor att göra så att tiden går fort! hittils har jag saker att göra i morgon, fredag, lördag, söndag. Men sen då? mot kvällningen, vad ska jag göra då? Plugga? skulle ju behövas om jag säger så...aja.. Jag klara mig :)

Pussar


Kommentarer
Postat av: Evelina

var är han nånstans? Ja, det ärläskigt att sova ensam, varskiträdd när Lars var på Fulufjäll förra året! Du får komma upp hit omdu har tråkigt!! :D

2008-03-13 @ 12:33:33
URL: http://evelinalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0