Andra Dagen...

Omg. Hur ska de klara sig där nere, fyllona. Haha började ju bra i går i alla fall. Kul att han hörde av sig, synd att det inte var under andra omstöndigheter ;) Sitter och kolla på sex and the city för att bli riktigt trött så jag somnar, så ovant att bsova ensam..:) Fixar även med låtar till på lördag :) hehe


Kolbäck i morgon :D

Har spenderat dagen med MIlle och Alexander. Vi var i badhuset och lekte tjuv och polis med han ( 5 årig kusin) citat" jag är snabb men inte smart" haha söt unge :)

Pussar

Kommentarer
Postat av: Evelina

typiskt han
och kläcka ut sig sånt=) " Jag försöker donka ner den..!"

2008-03-14 @ 23:06:00
URL: http://evelinalinnea.blogg.se
Postat av: Mille

"Va brun dendär männsikan var"

2008-03-21 @ 17:48:36
Postat av: Lina

Hej sötnos, ville bara önska dig glad påsk!! Vet inte om Mille pratat med dig, hon kommer inte upp på lovet, och jag är pank och jobbar förmodligen. Kanske kan ta besöket en annan gång? PUSS

2008-03-22 @ 12:26:26
URL: http://evelinalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0