Kul..

Sitter och sjunger singstar för mig själv "jättekul". Jag har tråkigt, är tjock och trött och jag vill festa. Jag vill dansa, bara röra mig till bra musik med lite alkohol i kroppen ;) men när fan ska jag hinna? orka leva. Haha nej men altså... vafan. Jag kan ju inte bara dra in helt själv.. och Mille är redan inne det aset ;) hihi, men hoppas att hon har kul! Det är hon verkligen värd! :D
Jag måste fan börja träna.. Ja! Nu vet ag vad jag ska underhålla mig med tilla Andreas kommer hem fårn sin sjuttielfte golfrunda den här veckan, jag ska göra ett tränings schema :D haha som jag inte kommer följa, men ändå :P Nånting att göra i alla fall:)

Adjö

Kommentarer
Postat av: Evelina

Spelar han också golf? Lars gör det nån enstaka gång, har har spelat och är tydligen duktig(?) När ska du sno en bil och komma upp hit då? Miss you, puss!!

2008-07-12 @ 12:12:56
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0