Tisdag

Allt ordnar sig. Allt kommer att bli bra. Jag vet det. Men varför kan inte allt vara bra nu? Varför är min stora fråga.
I dag är en piss dag.
Jag hoppas att i morgon är bättre.

Fan. Jag orkar inte mer. Varje gång mobilen ringer eller när jag får ett sms hoppas jag att det är du . Bara för att jag vill prata med dig. men jag vill inte vara något efterhängset ex som ringer i tid och otid eller skickar sms hela tiden. Jag vill vara någon annan. jag vet inte ens vad jag skulle prata om om jag ringde, jag vet inte vad jag skulle skriva i mina sms för det jag vill skriva och säga det går inte.  För ändå känns det bra. Fasst så jäävla svårt. Det gör så ont i bland ett jag inte vet vad jag ska göra. Det är då tårarna kommer. Dom som jag försöker stoppa jämt. Det gör så ont...


Alltid mtt hjärta och min vän, det vet du<3


Kommentarer
Postat av: Lars Sundin

Hej Ronja.

Karlströmarna far upp hit och hälsar på i helgen och jag tycker du ska följa med hit och julbaka och glögga med oss, Prata med Anneli.

Kram

/Lars & Evelina

2008-12-16 @ 23:00:59
URL: http://www.larssundin.se
Postat av: exet

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Nu och för alltid. Även om vi inte befinner i varandras armar så kommer vi alltid minnas alla fina stunder vi haft och när tiden är mogen kommer vi även att fortsätta vår fina vänskap. Vi har och kommer alltid ha ett band som binder oss samman.



Jag låna dig mitt hjärta och när jag fick tillbaka det var det större och starkare än när jag låna ut det. Nu är du en del av det.

2008-12-17 @ 23:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0