En vecka

Nu har det gått en vecka. En vecka med svängningar, må bra ena stunden och piss den andra. Jag vill må bra hela tiden. Orka det här. Har försökt förträngt och gjort en massa andra saker och det funkar. Men det är värst när jag är själv med mina tankar. Jag hatar att tänka för jag tänker sönder min egen hjärna.

I dag var jag hos Kjell och Jeanette med en julblomma :) Det är alltid lika trevligt att vara där, ta en kopp kaffe och bara småprata. Det ska jag fortsätta med. Jag har även blivit klar med alla julklappar det är också skönt.  Men just nu skulle jag bara vilja försvinna, orka julen.
Jag skulle följt med till maroco bara för att få komma bort. Det skulle vara underbart att slippa allt här hemma. Jäkla dårhus... Jag gillar inte julen längre, inte det här året i alla fall. Den för bara med sg en massa bekymmer. Vem är det som har bestämmt att man måste träffa allt och alla över julen? Vem har bestämmt att man måste vara trevlig och jämmt glad över jul? omg. Nu börjar jag igen, jag ska inte tänka så mycket!

p.s. Jag har köpt en så jävla snygg klänning så jag kommer vara så jävla snygg på nyår. Det tråkiga är att jag inte har någon att klä upp mig för, vara vacker för. Det är ju så mycket lättare då. d.s

Kommentarer
Postat av: Evelina

snuttis! kraam vad ska du göra/vara på Nyår???

2008-12-21 @ 17:32:57
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0