åhnej

Jag vill inte gråta mer. Men det kommer jag att göra. Jag vill att allt ska vara bra igen. Som vanligt.
Vad händer nu? Jag vill inte veta fast jag vet hur det blir. Fan. Varför är jag tjej och så jävla känslosamm? Varför kan jag inte vara kille och bara koppla bort allt värdelöst jävla tänkande? Jag vill inte tänka mera. Jag vill inte fundera på om att om jag hade gjort något annorlunda om det då hade blivit annorlunda? Jag tror inte det men vafan jag är ju en tjej och så jävla fucked up ibland. Jag orkar inte med mig själv. Jag orkar ingenting. Varför blev det såhär? VARFÖR? Bara ekot som svarar för ingen vet. Mitt hjärta är inte helt längre.



En varm känsla i mitt bröst.
En sommar vind som smeker min kind.
Sen blev det vinter och kallt men du höll min hand
Det blev sommar igen, åh dessa underbara sommrar vi haft.
Det blev vinter och kallt ännu en gång och du höll fortfarande min hand
Det var nyss sommar, inte lika som de andra
Hösten var också annorlunda
Men värst är vintern för nu håller du inte längre min hand.

Kommentarer
Postat av: Björkman

Hörru Ronja, inte för att verka smartass eller så, men..alla killar kan inte koppla bort värdelöst tänkande, believe me. Och ja, jag vet, jag kommenterar 34 ljusår efteråt :P I vilket fall, hoppas du har det så bra det går.

2009-03-08 @ 22:40:48
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0