Tyskland och Frankrike.

Jag Är hemma nu efter en underbar resa till tyskland och frankrike. Resan började med en l´ång buss resa ner till Trelleborg dör vi tog färjan Peter Pan ner till Tyskland där vi fortsatte med bussen till Hidelberg. I Hiedelberg fanns mycket att se och vi han med en massor. Det hidelbergska slottet, en tysk skola, en bro, lite museer och sjä'lvklart fick vi uppleva Hidelberg som stad :) Sedan bar det av till en liten by utanför stuttgart där vi gick på oktober fest. Jag äkte världens häftigaste karusell! Johan rodde jag var livrädd, men jag skrek av glädjen att hänga upp och ner nästan. Sen åkte jag, therese poch angelica flumride, då gick min nagel av ! Snyft! Fan, jag hade sparat den as länge.

Efter oktoberfest åkte vi till frankrike :D Strassbourg närmare bestämt. Där fick vi se ännu mer, En tur på en vingård med vinprovning, en fransk skola, europa parlamentet och Europa rådet. Justja, i Stuttgart var vi på Mercedes Benz museet, snacka om ett minne för livet! Så himma häftigt, det går inte att förklara! :),

Vill ni veta mer om resan och se bilder? Kantzowska .se

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, nej! En NAGEL! Tur att du överlevde den svåra olyckan och inte dog! ;D;D;D Ska smita in på Kantzowskas hemsida och kolla in bilderna nu! Kolla in min BD,lite bilder på oss:) Puss och kram!!

2007-10-08 @ 18:55:26
URL: http://frenesi.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0