Picknick

eller hur det stavas :)
Jag och andreas var på picknic i dag i kohagen :) über mysigt (tack för en underbar stund älskling)
gud vad det är varmt! men otroligt skönt att det äntligen är sommar! hoppas bara det är fint väder när Mille och Niclas tar studenten!

I morgon har jag studie dag och ska åka med mor min till Åsby för att köpa linas present, hon har inte fått nån än.. dumma mig! Ska också gå in en sväng på Willys oh lämmna in min ansökan om extra jobb *hoppas* Men jag har iaf köpt en och en halv bikini! Är faktist stolt för det eftersom jag har fula tuttar som inte passar i vilken bikini som helst :D Köpte även studentpresent åt Mille pille.. jag vill ochså ta studenten! nu! eller, nej kanske inte, jag vill nog ha mitt år kvar, känns ganska skönt att ha ett år till att tänka på vad man vill göra. Men just nu fokuserar jag på mitt allra sista kemi prov, fan om jag inte klarar det då blir jag himmla besviken på mig själv!
Men jag får hoppas :)

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0