Onsdag Natt

Jag kan inte sova, jag kan inte det, för det är någonting som håller mig vaken.. ;)
Sov till 12 i "morse" kanske därför...jag fattar inte hur Andreas kan sova ändå.. iofs ska ha ju upp tidigare så han måste ju sova.. men ändå..
Svergies nationaldag i dag... kul.. firade den verklisch ..8-)
fan vad jag måste planera allt jag ska göra, måste in till västerås på lördag måste till willys nån dag när jag hinner, måste fixa presenter till tre stycken, varav en jag vet vad jag ska köpa..
Vad ger man sin pojkvän i födelsedags present? kan ingen hjälpa mig ? :) suck..
Det här suger.. jag vill ha ett sommarjobb nu! varför sökte jag inte på komunal teknik? Dåligt av mig.. jag vet.
Men jag hoppas (iaf lite) på pappas jobb fortfarande. Annars hoppas jag på willys.. :)

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0