"sommar"

Jo, Tjena.. varför skiner inte solen för?, varför är jag inte i camping och badar just nu? Vad är det här för sommar?
hmpf.. Ska börja diska.. snart, när jag orkar.
Är hos Andreas men ska åka hem till Stenis snart han är ju helt själv hemma.. Jag med för den delen, alla andra har åkt till Öland men jag ville inte följa med, orka..8-) Dessutom ska jag jobba!

Trallala innebandyn har satt i gång :D Vi hade träning i torsdags men efter som jag jobbade kunde jag inte närvara, springde elljus spåret på fredagen i stället:) vi fick tränings scheman som jag ska följa slaviskt, annars är chansen stor att jag inte får spela alls under säsongen är ju helt kass, de andra är säkert mycket bättre.

Men jag får väl kämpa på och inte ge mig så lätt:)
Hm.. och på fredag ska jag på rockabilly 30-års fest.. JAG HAR INGET ATT HA PÅ MIG! damn
men jag ska in till västerås på onsdag iaf :) hoppas jag hittar något då!

ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ha ingenting på dig då ;)
Lovar att det blir succé! Puss

2007-07-16 @ 19:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0