Saknar så jag dör litegrann.

Jobb och jobb... Men det är bra :)
Fan jag är så himla mjäkig! Andreas har bara varit borta 4 dagar och jag saknar i hjäl mig. Trodde inte jag skulle göra det. Inte så mycket. längtar tills han kommer hem!
Jag vill gå på krogen!
Jag måste ringa Madelene.
Och matilda.
Dom vill gå på krogen med mig.. hoppas jag:D
Jag har ingenting att skriva i dag.
Bara att jag har två döda flugor på mitt golmv. Jag har ingen aning om hur dom dött. Mamma sa att det var damm förgiftning. Jag tror inte flugor har damm allergi. Det är och förblir ett mysterium.
jag har inte sovit i min säng på jätte länge. Det är så himmla stökigt i mitt rum att jag inte ens orkar vara där på nätterna, när jag sover.
jag är inte trött. vill hitta på någonting:)

*saknar*


Ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0