Måndag?

Jag har gått omkring hela dagen och trott att det var måndag.. vilken besvikelse när jag fick reda på att det år tisdag.
Nåja jag låg iaf nyss och kollade på fantastic 4, tvåan. Helt okej men förutsägbar, som de flesta såna där filmer:)
Var ut och promenera med mor min i dag, öningskörde och DISKADE två gånger..
Jag vill flytta, till Andreas. Mamma sågade ett hål i min vägg i dag OCH jag har TAPPAT BORT MIN lady shaver, jag menar hur lätt är det på en skala? Den är stor som en liten dildo och klarblå. Det kan inte var många som gör det. Jag är ju så hårig under armarna att tillochmed andreas ligger i lä.. och då är det illa :(  var kan den vara?
Jag har letat överallt. Till och med under min säng där det bor spindlar som för övrigt är äckliga djur. Jag hade en på mitt styra i dag, märkte den efter halva vägen hem, så jag tog hans lilla nät stump och kastade han på vägen. Hoppas att den blir överkörd. Många gånger.
Jag har tänkt på skolan i dag. Helt sjukt, jag vet. Men jag längtar fan heller dit.
Jag gillar att inte ha koll på lady shavrer och dagar, och sånt har men bara inte koll på på sommarlovet :)
Men nu skajag tillbringa lite tid med min Älskling för han åker ju bort på torsdag, vad ska jag göra då i 10 dagar?
SHOPPA :D

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du kan åka till mig!! ;D

2007-07-19 @ 00:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0