Äntligen är han hemma :)

Jag är jätte larvig, jag vet. Men det är så att jag saknat honom jätte mycket!

Gud vad man kan fundera mycket på olika personer när man jobbar i en butik. Gubbar och tanter som är tjuriga, vissa som är jätte gulliga. Jag menar de tjuriga, vad äter dom till frukost egentligen?. Ibland funderar man verkligen hur folk är. OM man gjort något fel så finns det dom som är trevliga och påpekar det så man kan hjälpa dom, andra är bara tjuriga och jobbiga så man har lust att skrika åt dom.

Trots att det var tråkigt att andreas var borta var det ändå bra. Nu har jag ju damsugit upp flugorna som låg på mitt golv och skräpade. Men jag antar att jag måste ta itu med mina jäkla böcker. Om jag nu ska sälja dom. Jag har ju sån himmla frånskiljelse ångest. Jag hatar att slänga/ge bort saker som jag vet har haft värde för mig. Jag spar på allt skit. tro mig, det är bara att fråga min mor.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Lina

Dom behöver inte fråga Helena, dom kan fråga mig eller Mille också, vi vet ;)

2007-07-31 @ 00:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0