Jullov :)

Äntligen, eller snart iaf, ska jobba idag, i morgon och på söndag sen får jag jullov på riktigt! Ska bli så otroligt skönt!!
Hade planerat att baka pepparkakor i dag, men det får nog bli i kväll efter jobbet, iaf om jag ska hinna in till Stan med mamma. Har lite kvar att handla, julpapper och något att ha på mig på jul eller nyår kanske en julklapp med. Andreas ska ändå bort i kväll, så då måste jag sysselsätta mig med någonting ju. Så jag har planerat en filmkväll och pepparkaks bak :) Ska göra pepparkakor med och utan glasyr och med godis.  Måste även köpa en liten julblommegrej till Mormor och Morfar!  Jag känner mig så skyldig nu när jag inte skickat julkort! Alla andra har varit så duktiga och gjort det :(, men jag får ta nya tag nästa jul eller skicka påskkort i stället :).  Nu måste jag duscha.

Hej då.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag vill ha påsk-kort!!!!! Inte fårr sen jag var liten och var det enda barnbarnet! Har massa från mormor och morfar från när jag var 1-2 år.

2008-01-14 @ 20:01:04
URL: http://www.evelinakarlstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0