Händer... och fötter.

Jag vet faktist inte vad jag ska säga, varje gång blir jag stum, har inget att säga. Jag tycker det är svårt det är bara så. Orden fastnar i halsen på mig och jag vet att det inte är bra med det bara blir så. Det känns som om jag inte är viktig, att jag inte har något viktigt att säga. Jag hatar blickarna man får när man sagt något totalt ointressant, hur den man pratat med vänder bort huvudet och himmlar med ögonen och tänker TÖNT. Det känns så. De där dum i huvudet blickarna fick jag nog av i nian.
Men nog med självömkning, jag är en vacker självständig ung tjej i mina bästa år :) tror jag.
Det ska bli så jävla skönt med lov nu. Jag behöver det, även om jag inte jobbar hela dagara så går jag trots allt i skolan. Man blir trött av det faktist.Äckel skola. Lärare som inte fattar, och framför allt, jag som inte fattar.
Suck.
Men nu ska jag till skolan "jippie" och vara där och örsöka fixa med student mössorna. kul.
Ska sedan till Arosfortet med Idrott B :) det ska faktist bli kul!

Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0