Ryttene röj.

Jajjemen. Var på Ryttene röj i kolbäck på kvarn festivalen.
Svinkul! Tyckte iaf jag.
Det började med att jag åkte hem till Madde där freud och matilda var.
Sedan picknickade vi vid nått bro monument grejs. Så himmla kul att träffa de där dårarna igan.

Mina fötter ser ut som flykting fötter. Sår överallt.
Jag hade sandaler och det är inte att rekomendera när man ska dansa när det är tätt med folk.
Stålhätta ska det vara.
Jag träffade Johan. Också riktigt kul.
åååh:D
En underbar kväll helt enkelt.
Jag orkar inte berätta allt som hände, för det var mycket.
Jag klantade mig som vanligt såklart.. men det får bli en annan historia ;)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0